TRAVEL

/
0 Comments

Heei, jeg beklager virkelig for at jeg ikke har fått blogget på en stund! Sist uke hadde jeg mine siste dager på jobb og arbeidet både senvakter og tidligvakter hele uken. Da fredagen kom og jeg var ferdig på jobb begynte jeg å vaske klærne jeg skal ha med nedover. Jeg tror jeg vasket fire maskiner med klær og holdt på til fire på natta. Jeg og kjæresten deler faktisk en stor Helly Hansen bag, så det er ikke såå mye klær som blir med nedover. Nå begynner vi å bli klare for avreise! Bilen er vaska og fylt, bagen er pakket og det eneste vi mangler nå er å kjøpe inn litt mat og pakke reiseveska. I morgen på denne tiden er vi kommet et godt stykke nedover landet. Nå skal jeg være helt ærlig. Jeg gleder meg mer enn noe annet, men er litt redd for at noe skal skje med bilen.. Vi får krysse fingrene og håpe på at alt går bra og at vi rekker ferga fra Langesund på Onsdag.

Vis noen lurer så er det bikiniene mine jeg har inni posen fra apoteket:-)



You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.