LAZYDAY

/
0 Comments

Heisann.  Våknet ganske sent i dag, for å så ta meg en tur ut og deretter spise en god frokost. Jeg ble spurt av svigermoren min om jeg kunne sminke henne før hun skulle på julebord. Jeg skulle gjerne ha vist dere, men har dessverre ikke bilder og kan ikke legge ut bilder nå, fordi kameraet mitt har vært utladet helt siden sist jeg blogget. Jeg måtte dra hjem og hente sminkepalettene og andre produkter. Jeg tror jeg fikk det til, men siden det var første gangen jeg la øyenskygge på noen andre enn meg selv, var det litt vanskelig.

Jeg tenkte å lage videoblogger neste uke, to unboxinger og kanskje en der jeg viser dere mine favoritt sminkeprodukt eller hva jeg har i min makeupbag. Jeg liker godt å skrive, men det er nesten "enklere" å videoblogge. Forresten,  jeg har bleket håret, ohyes du hørte riktig, bleket. Jeg gjorde det for en stund siden, men vurderer å ta meg en tur innom frisøren før jul og gjøre det en gang til. Har fått mange komplimenter og syns selv resultatet ble fint. Bilde finner dere på "OM" siden.


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.