ORAL EXAMINATION

/
0 Comments

Grunnen til at jeg ikke har blogget de siste dagene er fordi jeg har vært opp i muntlig eksamen. Jeg kom opp i Sosiologi og sosialantropologi. Jeg føler personlig at jeg trakk et av de vanskeligste temaene, kapitlet om produksjon og arbeid. Den første dagen leste jeg på alle kapitlene og i går laget jeg en problemstilling ut i fra det temaet som skulle presenteres.
Det gikk ganske greit og jeg fikk karakter 6 !

The reason why i haven´t been blogging in a while is because I had my oral examination. I came up in sociology and anthropology and chose randomly the chapter about work and production. Personal, I think this chapter is the hardest one.. The oral exam went surprisingly well and I got character 6 which is the best grade you can get here in Norway.


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.