ROADTRIP TO EUROPE

/
0 Comments


Wow, nåå begynner det å bli få uker til roadtripen til europa og jeg gleder meg som en liten unge!
Først og fremst så skal vi til Tyskland for å besøke hjembyen til Nic, derifra drar vi mest trolig til Belgia, Nederland og Frankrike. Det er ikke helt bestemt akkurat hvor vi reiser, men vi tar det litt som det kommer. Vi reiser nedover med bilen vår, parkerer den kanskje et par ganger og tar tog. Denne turen blir en blanding av interrali og bilferie. Vi skal mest sannsynlig sove på hotell, men også i telt. Både jeg og Nic gleder oss kjempemasse og personlig ser jeg kjempemasse frem til å se byen der kjæresten min er oppvokst !

Fremover kommer jeg til å skrive litt om hva som blir med nedover (pakkeliste), mine tanker og følelser bak turen og forberedelsene generelt. Det her er noe vi har planlagt siden i fjor og som vi nå har bestemt oss for å gjøre. Dere får bli med oss gjennom vår reise og vår opplevelse :-)


Woah, it is just a few weeks to the roadtrip to Europe, and I am excited as a little child! First of all, we are going down to Germany to visit Nic´s hometown, relatives and friends. After we have been in the city for a while we may continue the trip to Belgium, the Netherlands and France. It is not decided yet where our route goes but we take it as it comes. We are driving down to Germany and park our car while we take our backpacks and travel with the train. This trip is a combination of roadtrip and interrail. 


I will blog on our trip, our packing list, my feelings about this trip and all our preparations in general. This trip is something that we have planned in a while, and last summer we decided that this was something that we wanted to fulfill this summer. You get to come along on our trip and adventure!


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.