KOSELIG HELG I OSLO

/
0 Comments


Heisann! Som noen av dere vet var jeg Oslo i helga, noe som var veldig koselig. Jeg dro på Fredag og kom hjem i går. I Oslo var det kaldt, og selvfølgelig hadde jeg droppa å ta med meg jakke fordi jeg antok at det var varmere der nede, noe det slett ikke var. På Fredag hadde vi et førjulsselskap der vi spiste kjempe god mat, pynta pepperkakehus, pynta juletre og spilte kort. Det var veldig gøy, har aldri vært så konsentrert som når jeg pynta huset. Mitt hus ble også kåret til det fineste, det var jo gøy!

På Lørdag dro vi ut for å spise frokost og handlet litt. Jeg fikk heldigvis gjort litt julegavehandling og det tror jeg også halve Oslo gjorde, for gatene var helt fulle. I går var det en rolig dag siden jeg skulle reise hjem. Jeg har i alle fall hatt en kjempe fin helg.


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.