VARMERE JUL

/
0 Comments




De som leste innlegget "Advents- og juletid"har kanskje skjønt hvor jeg skal feire jul i år.  Nok en gang reiser jeg ut av landet og blir så lenge jeg kan. Gleder meg til å få opp energinivået, kjenne sola i fjeset, bli brun, bade og ha muligheten til å gå ut å spise.. Reisetiden er ca. seks timer og jeg reiser fra Gardemoen. Det er ekstra spennende i år fordi jeg skal ha med meg kjæresten. Har reist et år med faren min og resten alene. Å ta fly alene er null stress, men i år får jeg endelig selskap av Nic! Jeg er nesten lommekjent i Arguinneguin nå, og å ta bussen til ulike steder på øya alene er ikke noe problem. Jeg gleder meg kjempemasse til å se igjen tanta mi og til å være sammen med henne! Dette blir koselig.


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.