10 TING SOM GJØR MEG GLAD

/
0 Comments





1. Å være sammen med familie/kjæreste/venner/bekjente.
Helt siden jeg var liten har jeg vært utrolig glad i mennesker, spesielt familien.

2. Positiv tilbakemelding.
Elsker det når jeg får positiv tilbakemelding på noe jeg har gjort. Hva som helst.

3. Å se andre folk smile.
Hvem som helst, hvor som helst, når som helst.

4. Når jeg har gjort noe ferdig, er vellykket og slipper å tenke mer på det.
Det kan f.eks være etter jeg er ferdig å rydde hele etasjen min og roen kan senke seg.

5. De periodene der livet faktisk er greit.

6. Å mimre.
Gode minner, gamle bilder og videoer.

7. Dyr.
Ja, jeg elsker dyr, spesielt katten min Kattjis. Han får meg alltid i godt humør.

8. Å reise.
Jeg har alltid likt å reise til nye steder. Spesielt utenlands.

9. Å tenne lys.
Er noe jeg gjør hver kveld.. drikker helst noe varmt og trives godt med en bok samtidig.

10. Våren.
Er helt klart den beste årstiden.



You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.