UNPACKING

/
0 Comments

Beklager for dårlig blogging, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. på fredag var jeg på Ikea og kom ikke hjem før tolv, på lørdag var jeg i byen og resten av uka har jeg hjulpet faren min å ordne det nye kjøkkenet. I går pakka jeg ut kofferten til Gran Canaria..  Det var så mye som måtte pakkes ut og jeg tror jeg pakket litt for mye. Da jeg først pakka kofferten, pakket jeg alt jeg kunne tenke meg å ha med nedover. Det ble så klart alt for mye, så jeg måtte kaste ut 2/4 av det jeg skulle ha med. Grunnen til at jeg pakker ut nå er fordi jeg reiser til Oslo i morgen. Jeg kommer hjem på søndag, men da begynner det å bli veldig travelt siden vi reiser den 18. Ser frem til Oslotur iallfall, blir så koselig. I dag har jeg en del som står på programmet. pynte til jul, pakke ferdig kofferten osv. Jeg skal prøve å blogge så godt jeg kan neste uke. Kanskje få inn et par videoblogger. 


You may also like

Ingen kommentarer :

Drevet av Blogger.